Ai trecut de ceva timp la IQOS, însă nu știi foarte bine ce reprezintă fiecare culoare a ledurilor de pe dispozitiv? Te ajutăm să descifrezi toate semnalele lui, indiferent care este versiunea pe care o utilizezi – 2.4 sau 2.4 plus.

Afișajele IQOS  în condițiile funcționării normale
Semnale de atenționare
Ce ai de făcut în cazul în care apare o defecțiune

Afișajele IQOS în condițiile funcționării normale

Experiența IQOS implică utilizarea unui încărcător și a unui holder („stilou”). Ambele elemente transmit diverse semnale cu ajutorul ledurilor de pe suprafața lor.

Atunci când holderul IQOS 2.4 funcționează normal, vei observa următoarele afișaje:

  • led verde intermitent pe holder – se încălzeşte rezerva de tutun HEETS (durează 20 de secunde);
  • led verde continuu pe holder – rezerva de HEETS s-a încălzit și poți să inhalezi aerosolii emanați prin încălzirea lui;
  • led portocaliu continuu pe holder – experiența se apropie de final și mai poți inhala din rezerva de HEETS cel mult 30 de secunde;
  • led roșu continuu pe holder – dispozitivul este descărcat și trebuie introdus în încărcător;
  • led portocaliu intermitent pe holder – în timpul încălzirii rezervei HEETS, performanţa bateriei scade şi se aşteaptă o durată mai scurtă a experienţei.

Când încărcătorul portabil IQOS 2.4 funcționează normal, poți vedea următoarele afișaje:

  • semnal intermitent verde – holderul se încarcă;
  • verde stabil – holderul IQOS s-a încărcat;
  • semnal intermitent portocaliu – dispozitivul IQOS se încarcă, dar contactul cu încărcătorul portabil IQOS este slab;
  • când este conectat la priză, ledurile încărcătorului sunt de culoare verde intermitentă și se aprind pe rând, în funcție de nivelul de încărcare;
  • toate ledurile indică verde continuu – încărcătorul portabil s-a încărcat complet;
  • un singur led rămâne verde – încărcătorul portabil se va descărca în curând;
  • ledul de curățare automată este de culoare portocalie stabilă – curăţarea va începe imediat după ce holderui IQOS a fost încărcat;
  • ledul de curățare automată este de culoare verde – are loc procesul de curățare a lamelei care încălzește tutunul.

Atunci când holderul IQOS 2.4 plus funcționează normal, vei observa următoarele afișaje:

  • led alb intermitent – lama încălzește rezerva HEETS (durează 20 de secunde);
  • led alb continuu pe holder – rezerva de HEETS s-a încălzit și poți să inhalezi aerosolii emanați prin încălzirea lui;
  • led alb intermitent însoțit de vibrație – mai ai două pufuri sau 30 de secunde din rezerva de HEETS;
  • led roșu – holderul trebuie încărcat sau resetat.

Când încărcătorul portabil IQOS 2.4 plus funcționează normal, poți vedea următoarele afișaje:

  • ledurile albe clipesc intermitent – se încarcă holderul;
  • ledurile albe sunt stabile – dispozitivul s-a încărcat și poate fi folosit.

În cazul în care nici pe holder, nici pe încărcătorul portabil nu sunt aprinse leduri, dispozitivul fie nu este pornit, fie nu mai are baterie, fie este în stand-by.

Semnale de atenționare

Dispozitivele IQOS – atât holderul, cât și încărcătorul portabil – transmit uneori și semnale de atenționare, caz în care fie e nevoie să resetezi dispozitivul, fie e nevoie să contactezi un reprezentant sau chiar să mergi cu dispozitivul la o reprezentanță a IQOS.

Semnalele de atenționare cu privire la funcționalitatea dispozitivului sunt:

La IQOS 2.4:

  • led roşu intermitent pe holder – dispozitivul nu funcţionează adecvat;
  • led roşu continuu – holderul este descărcat;
  • semnal intermitent portocaliu pe încărcătorul portabil – IQOS se încarcă, dar contactul cu încărcătorul este slab;
  • semnal intermitent roşu pe încărcătorul portabil – dispozitivul IQOS se încarcă, dar indică o defecţiune.

La IQOS 2.4 plus:

  • ledul de pe holder emite un semnal continuu de culoare roșie –  dispozitivul nu este complet încărcat, așa că trebuie plasat la încărcare din nou;
  • ledul de pe holder rămâne roșu și după ce a fost reîncărcat – este nevoie de o resetare;
  • ledurile roșii sunt aprinse pe încărcător – dispozitivul nu funcționează corespunzător.

Ce ai de făcut în cazul în care apare o defecțiune

Când îți este semnalată o defecțiune, primul lucru pe care îl poți face este resetarea dispozitivului. Dispozitivul trebuie să fie încărcat atunci când îl resetezi.  

Pentru a reseta dispozitivul IQOS 2.4, asigură-te că holderul este introdus în încărcător și apasă simultan butonul de curățare și pe cel de pornire până când toate ledurile clipesc scurt. În cazul dispozitivului IQOS 2.4 plus, resetarea se face în aceeași manieră, cu diferența că se apasă simultan butonul de pornire și cel Bluetooth.

Contactează Serviciul de Asistență Clienți dacă încărcătorul portabil emite în continuare o lumină roșie. 

În cazul în care te numeri printre cei 100 de mii de utilizatori de IQOS din țara noastră, e, cu siguranță, util să știi ce semnale îți transmite acest dispozitiv și ce poți face atunci când el nu funcționează adecvat.

Sursa foto: Shutterstock

Total
8
Shares

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*