Află care sunt primele semne de defecțiune, unde suni ca să ceri ajutor, în ce condiții primești un dispozitiv nou și ce trebuie să faci ca să nu ajungi aici.

Odată cu IQOS, primești și un certificat de garanție
Ce trebuie să faci ca să-ți fie înlocuit gratuit sistemul IQOS
Cum îți dai seama că există o defecțiune
Cum procedezi dacă IQOS nu mai funcționează
Sfaturi de întreținere pentru IQOS
6 lucruri pe care să le eviți când folosești IQOS

IQOS, dispozitivul de fumat care încălzește tutunul fără să îl ardă și funcționează fără fum, scrum și miros neplăcut, este conceput să reziste la 7.300 de încărcări sau experiențe, atâta vreme cât sunt respectate instrucțiunile de utilizare.

După fiecare „experiență IQOS”, dispozitivul are nevoie de reîncărcare, cu ajutorul încărcătorului portabil care oferă până la 20 de încărcări. Asta înseamnă că o singură încărcare a dispozitivului IQOS îți permite să te bucuri de 20 de HEETS™ (produsele din tutun cu care se utilizează IQOS).

Odată cu IQOS, primești și un certificat de garanție

Cumpărat online, dintr-un IQOS Store sau IQOS Corner, dispozitivul IQOS va fi însoțit de un certificat de garanție valabil 1 an de la data achiziției.

Documentul certifică toate componentele sistemului IQOS, mai puțin sistemul de curățare, și include o Clauză de Bunăvoință care prevede că timp de 12 luni de la data cumpărării, utilizatorii pot înlocui o singură dată sistemul IQOS (dispozitivul și încărcătorul portabil), chiar dacă defecțiunile apărute sunt cauzate de o greșeală a utilizatorului.

În afara acestei clauze, garanția este valabilă doar dacă utilizatorul a respectat în întregime indicațiile și condițiile de garanție din Ghidul Utilizatorului.

Ce trebuie să faci ca să-ți fie înlocuit gratuit sistemul IQOS

Dacă ai constatat o defecțiune și IQOS-ul tău se află în termenul de garanție, poți face apel la Clauza de Bunăvoință – cu alte cuvinte, poți cere, o singură dată, înlocuirea gratuită a dispozitivului.

Iată care sunt pașii pe care trebuie să îi urmezi:

  1. Sună gratuit la numărul de telefon 0800.030.333 (Centrul de Asistență Clienți), unde vei fi preluat de un consultant care îți poate rezolva rapid cererea.
  2. După verificarea dispozitivului, vei primi un cod unic prin SMS.
  3. Mergi cu codul unic într-o staţie OMV sau OMV Petrom, unde dispozitivul tău IQOS va fi schimbat pe loc cu unul nou.
  4. Alternativ, poți alege să primești dispozitivul acasă, prin serviciul de curierat.

Verifică aici harta stațiilor OMV/Petrom unde îți poți înlocui rapid dispozitivul defect.

Cum îți dai seama că există o defecțiune

Când nu funcționează cum ar trebui, IQOS trimite câteva semnale. Este vorba despre afișajul cu LED al dispozitivului, despre care este bine să știi următoarele:

  • dacă niciun LED nu este aprins, înseamnă că dispozitivul este complet descărcat sau inactiv;
  • LED roșu continuu: dispozitivul este descărcat;
  • LED roșu intermitent: dispozitivul nu funcționează adecvat.

Și încărcătorul portabil trimite semnale luminoase în caz de defecțiune:

  • semnal portocaliu intermitent: dispozitivul se încarcă, dar contactul cu încărcătorul portabil este slab;
  • semnal intermitent roșu: se încarcă, dar există o defecțiune.

Ai mai putea observa și alte semne ale unor probleme de funcționare:

  • dispozitivul nu funcționează la temperaturi foarte scăzute; IQOS este conceput să poată fi utilizat indiferent de temperatura de afară, însă funcționează optim la temperaturi cuprinse între 0 și 40 și în condiții de umiditate normală; dacă observi probleme de funcționare la frig, utilizeaza dispozitivul IQOS la o temperatură mai ridicată.
  • unele rezerve HEETS par să nu funcționeze; acest lucru se poate întâmpla dacă tutunul din interior este prea dens sau dacă lamela care încălzește tutunul nu a fost curățată și nu mai poate pătrunde corect. O simplă curățare a lamelei sau rularea rezervei HEETS™ între degete, pentru a rearanja tutunul, ar trebui să rezolve problema.

Cum procedezi dacă IQOS nu mai funcționează

În primul rând, în cazul în care observi o defecțiune, nu încerca să desfaci dispozitivul sau încărcătorul și nici să înlocuiești bateria de unul singur.

IQOS nu conține părți care poti fi reparate sau înlocuite de utilizator, pentru reparații, schimbarea stiloului” IQOS sau înlocuirea bateriei e necesar să contactezi Centrul pentru Asistență Clienți, la numărul 0800.030.333.

Orice intervenţie a utilizatorului asupra sistemului IQOS anulează garanţia.

Sfaturi de întreținere pentru IQOS

Principala recomandare se referă la curățarea zilnică a capacului și a lamelei care încălzește tutunul, cu ajutorul periei de curățare pe care utilizatorii o primesc împreună cu kit-ul IQOS. Dispozitivul folosește și un program de curățare termică automată, de fiecare dată după ce au fost utilizate 20 de rezerve HEETS™.

Pentru a putea folosi IQOS cât mai mult timp, ține cont și de următoarele sfaturi:

  • Stiloul” IQOS nu trebuie expus la apă, căldură sau lumina directă a soarelui;
  • Rezervele HEETS™ sunt concepute să fie consumate doar cu sistemul IQOS și nu trebuie aprinse niciodată cu un chibrit sau o brichetă;
  • Țigările cu aprindere nu pot funcționa cu sistemul IQOS.

6 lucruri pe care să le eviți când folosești IQOS

  1. Nu lăsa niciodată IQOS la îndemâna copiilor.
  2. Nu porni/opri sistemul IQOS (inclusiv încărcătorul portabil) în locurile unde există materiale sau substanțe inflamabile.
  3. Alimentează încărcătorul portabil IQOS doar în interior.
  4. Nu încerca să atingi încălzitorul dispozitivului IQOS. Există risc de rănire sau deteriorare a încălzitorului.
  5. Nu utiliza IQOS în următoarele situații: dispozitivul este ud sau a fost expus la condiții de căldură sau umezeală excesive; dispozitivului i-a fost îndepărtat capacul; pare deteriorat sau dezmembrat; bateriile au scurgeri
  6. Nu arunca produsul pe jos și nu îl supune șocurilor puternice.

Sursa foto: Philip Morris International

Total
8
Shares

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*