3 subiecte actuale de discuţie pe care orice bărbat conectat trebuie să le ştie |
Ur better self

3 subiecte actuale de discuţie pe care orice bărbat conectat trebuie să le ştie


Cum unicul interlocutor de care poţi fi sigur că nu te va judeca este Siri (sau Alexa ori alte voci feminine cu un AI nepăsător în spate), trebuie să îţi alegi atent subiectele de conversaţie, când intri în vorba cu colegii, şeful sau cu o nouă cunoştinţă. Din cele 16 000 de cuvinte pe care le folosim zilnic, multe dintre ele se referă la propria persoană într-un mod ce dezechilibrează conversaţia, sunt întreruperi (un studiu recent arată că bărbaţii ar întrerupe conversaţiile de 3 ori mai des decât femeile) sau întrebări închise.

E timpul pentru subiecte care să propage deschiderea ta pentru conversaţie şi relaţionare. Cu primele 3 facem noi cinste.

1. Investiţia anului 2017 în România

Fabrica-Philip-Morris-Romania-599x350

Philip Morris International va investi în fabrica din România aproape jumătate de milion de euro, pentru a o transforma într-o unitate de producţie de HEETS. Ea se va alătura fabricilor deja existente din Italia şi Germania. Împreună, se estimează că vor produce anual peste 100 miliarde de unităţi.

Pe larg, liderul mondial în produse de tutun a lansat acum 3 ani IQOS, un dispozitiv electronic ce funcţionează pe bază de rezerve de tutun, numite HEETS. Inovaţia în această tehnologie se referă la faptul că tutunul nu mai este ars, ci doar încălzit, astfel nu se mai generează fum sau scrum. Cel mai important lucru, însă, este că dispozitivul electronic este inclus în categoria produselor cu potenţial de risc redus. Realizarea este rezultatul a 400 de cercetători, angajaţi de compania americană, iar studiile pot fi oferite terţilor, spre verificare.

De la apariţia sa şi până astăzi, a convins 2,9 milioane de fumători să renunţe la ţigaretele clasice în favoarea lui, fiind prezent pe 25 de pieţe, urmând a fi extins la 35, până la finalul anului.

Citeste si:  Cum să obții randament maxim când te antrenezi acasă

Oportunitatea economică a României este faptul că Philip Morris International va investi 4,9 milioane de euro în transformarea fabricii de 20 de ani din România dintr-una de ţigarete într-o unitate de producţie de HEETS, prin retehnologizarea aparaturii şi extinderea fabricii. Se vor oferi, astfel, 300 de noi locuri de muncă, adiacente celor 670 deja prezente în fabrică.

Prima etapă a procesului va începe în 2017, va coincide cu prima producţie de HEETS, iar retehnologizarea va fi completă în 2020.

Află mai multe detalii despre această investiṭie masivă și implicaṭiile ei.

2. Românii stau, în medie, 5 ore pe zi în faţa televizorului

Studii recente dezvăluie faptul că unul din 10 români consumă chiar şi 8 ore de programe televizate zilnic, în timp ce media este de 5 ore pe zi. Acest lucru îngrijorător, chiar şi fără a fi raportat la media mondială de 3 ore pe zi, este cu atât mai surprinzător cu cât 47% dintre respondenţi au încă televizoare cu tub. Chiar şi 4 la număr, în gospodărie.

Contrastant cu această statistică este faptul că principalul conţinut preferat sunt programele de ştiri, în scădere cu 4 procente faţă de anul trecut, însă sunt urmate imediat de divertisment, la o diferenţă de un singur procent.

În ceea ce priveşte conţinutul HD, 68% dintre români preferă canalele documentare, 63% aleg divertismentul şi aproximativ 1 din 2 se uită în principal la sport.

Statisticile fac parte din studiul „Indicele consumului de televiziune în România 2017 – TVCI România 2017”, realizat anual. Diferenţele de la an la an arată faptul că, în timp ce alte ţări se redirecţionează spre conţinut online, tendinţa globală nu afectează preferinţele românilor.

Citeste si:  8 festivaluri de muzica pe care nu trebuie sa le ratezi in 2016

3. Orăşelul Facebook, versiunea offline

Dacă Facebook ar fi o ţară, ar fi cea de-a treia la nivel global, după numărul populaţiei sale. Utilizatorii lui îl folosesc pentru a se conecta cu prietenii sau pentru a-şi face cunoscută afacerea iar popularitatea lui este în continuă creştere. De aici şi până la a plănui un orășel Facebook offline, n-a mai fost decât un pas.

Reṭeaua socială a anunţat că intenţionează să înceapă un proiect în Menlo Park, California, care să includă case, magazine şi hoteluri. Terenul aflat în apropierea sediului Facebook ar oferi 1,6 milioane de metri pătraţi de spaţiu rezidenţial.

Se estimează că proiectul va fi gata în 10 ani iar etapa iniţială va fi finalizată până în 2021, după estimările reprezentanţilor. Vor avea prioritate angajaţii Facebook, însă la restul terenului va avea acces şi publicul larg.

Procesul de aprobare al proiectului este estimat la 2 ani.

Iată câteva dintre subiectele care ne-au atras atenţia şi s-au dovedit a fi „spărgătoare de gheaţă”, însă ele se înnoiesc precum feed-ul de Facebook iar până la următoarea ta conversaţie, probabil va trebui să mai adaugi şi tu câteva. Cu ce ai începe?

Sursa foto: shutterstock.com

Ți-a plăcut articolul? Recomandă-l și prietenilor!Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Momentan nu exista comentarii.