Mulți fumători au sperat că dacă folosesc țigarete electronice vor ajunge să renunțe, treptat, la țigările clasice. În cele mai multe cazuri, însă, aromele acestora nu au putut recrea senzația dată de tutun. Specialiștii de la Philip Morris International au încercat să răspundă tocmai acestei nevoi și au creat dispozitivul IQOS.

Statele Unite au devenit a 47-a țară din lume în care IQOS va putea fi comercializat legal, după ce Administrația pentru Alimente și Medicamente (FDA) și-a dat acordul. Decizia FDA vine după doi ani de studii și evaluări, în care specialiștii instituției au analizat produsul.

Studiile FDA au ținut cont de riscurile și de beneficiile pe care le au dispozitivele IQOS asupra populației luată ca ansamblu, inclusiv fumători sau nefumători. Este vorba de impactul asupra fumătorilor adulți în ceea ce privește consumul de nicotină și tutun și de potențialul pe care aceste produse îl au pentru a-i determina să renunțe, treptat, la țigările care emană fum și care, potrivit autorității, conțin mai multe substanțe nocive decât aerosolul produs de IQOS.

IQOS este un dispozitiv care nu arde tutunul, ci îl încălzește prin tehnologia numită „heat-not-burn”. Aprinderea unei țigări tradiționale înseamnă arderea tutunului la peste 800 de grade Celsius, ceea ce creează fum și scrum. IQOS încălzește tutunul la o temperatură de până la 350 de grade Celsius, eliberând un aerosol cu aromă autentică de tutun și conținut de nicotină. Tehnologia IQOS HeatControl este brevetată și are rolul de a monitoriza și de a controla temperatura lamelei de încălzire IQOS. Prin acest sistem, tutunul se încălzește pentru 14 pufuri sau aproximativ șase minute. Împreună cu acest produs se folosesc rezervele din tutun HEETS.

„Decizia FDA este un pas important pentru cei aproape 40 de milioane de americani. Unii se vor lăsa de fumat, însă, cei mai mulți vor continua să fumeze. Pentru aceștia, IQOS oferă o alternativă fără fum. În doar doi ani, 7,3 milioane de oameni din întreaga lume au abandonat țigările și au trecut la utilizarea exclusivă a IQOS”, a declarat Andre Calantzopoulos, CEO al Philip Morris International.

Celebrul producător de țigări, care deține branduri precum Marlboro, de exemplu, a investit peste 4,5 miliarde de dolari și, timp de zece ani, a perfecționat designul și tehnologia IQOS, dispozitivele ajungând să fie folosite în acest moment de peste șapte milioane de oameni din întreaga lume.

Cei de la Philip Morris International (PMI) au făcut din IQOS produsul central al campaniei „viitorul fără fum”. 2019 este Anul Unsmoke, fără fum, adică un îndemn pentru fumători, nefumători, autorități de reglementare și agenți de schimbare din întreaga lume de a crea un viitor mai bun pentru iubitorii de tutun, familiile lor și cei dragi lor, precum și pentru comunitățile din care aceștia fac parte. Conceptul Unsmoke este: Dacă nu fumați, nu începeți! Dacă fumați, renunțați! Dacă nu renunțați, schimbați!

Sursa foto: Pexels

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

Moda