Un rating de 5 stele se câștigă greu și se păstrează și mai greu. Clienții sunt atenți la eforturile pe care le-ai depus pentru confortul lor.

Dacă ai o gândire pozitivă și îndreptată către mulțumirea clientului, vei ieși repede în evidență. Mai ales în România, unde șoferii sunt priviți cu suspiciune și cu un ochi critic. Gândește-te la confortul celor care se urcă în autoturismul tău și ia măsuri în această direcție.

Iată ce îmbunătățiri poți face în autoturismul tău din punctul de vedere al aspectului, al tehnologiei și al confortului.

ASPECT

1. O mașină curată

Este primul lucru care sare în ochi: un autoturism curat spune multe despre șofer, dar și despre condițiile pe care acesta le pune la dispoziția clienților lui. Nu este nevoie să treci zilnic pe la spălătorie, e suficient să cureți mașina cu o cârpă umedă ori de câte ori aspectul ei lasă de dorit și să lași spălătoria pentru o dată pe săptămână, sau de câte ori e necesar.

2. O ținută adecvată

Al doilea lucru pe care îl observă un client nou, după aspectul mașinii, este ținuta șoferului. Un costum poate fi varianta ideală, dar poate fi incomod de purtat oră de oră, la volan. Poți opta pentru o cămașă casual și blugi. În niciun caz nu te prezenta în pantaloni scurți sau în trening și e de preferat să lași tricourile acasă, pentru activități sportive sau pentru relaxare.

3. Un odorizant de mașină

Chiar dacă mașina este curată, iar șoferul e îmbrăcat la patru ace, orice client ar strâmba din nas dacă dacă în mașină ar mirosi urât. Folosește un odorizant de calitate în mașina ta. Dacă ești fumător, e de preferat să nu fumezi în autoturism. Poți folosi, în schimb, un dispozitiv IQOS care încălzește tutunul, nu-l arde. Scapi și de scrum, și de fumul neplăcut.

TEHNOLOGIE

4. O tabletă pentru divertisment

O tabletă fixată de tetieră, îndreptată către bancheta din spate, va face mereu o impresie bună clienților. Vor avea ocazia să se deconecteze, mai ales la drum lung, fără să fie nevoiți să se concentreze asupra ecranului telefonului mobil, cum ar fi făcut în altă situație. Le poți face o selecție de clipuri sau, de ce nu, chiar de filme sau seriale, dacă îți faci un cont pe Netflix.

5. WiFi hotspot

Dacă tot am vorbit mai sus de o tabletă și de un cont de Netflix, în autoturism ai nevoie și de un hotspot WiFi. Acesta va susține toate nevoile tale de conectivitate, dar și pe ale clientului. E un motiv de satisfacție în plus să poată să se conecteze la rețeaua ta și să aibă acces la internet fără să-și încarce factura.

6. Încărcător auto wireless    

Nu oricine apelează la o cursă Uber vine pregătit cu un încărcător pentru autoturism, pentru cazurile extreme în care rămâne fără baterie. Poți preîntâmpina această situație dacă îți dotezi mașina cu un încărcător auto wireless. De ce wireless? Pentru că un mănunchi de cabluri USB ar strica imaginea și, în al doilea rând, tehnologia e mai sigură pentru telefonul clientului.

CONFORT

7. Cont pe Deezer sau pe Spotify

Clienții decid dacă le-a plăcut călătoria în mașina ta și în funcție de muzica pe care o pui în boxe. Lasă acasă CD-urile și fă-ți un cont pe o platformă online de muzică, de exemplu Spotify sau Deezer.

Aplicațiile îți permit să-ți faci propriile playlisturi, pe care le poți organiza în funcție de clienți: pentru cei mai în vârstă, o selecție de muzică din anii ’70-’80. Pentru un client obosit după o zi lungă la birou, o selecție de melodii chillout. Iar pentru un cuplu de studenți, poți pregăti o listă cu cele mai fierbinți melodii ale momentului.

8. Pernă ergonomică

Bancheta din spate nu este cel mai confortabil loc pentru unii pasageri, așa că poți lua măsuri suplimentare pentru a îmbunătăți condițiile. O pernă ergonomică de pus la spate este ideală și, chiar dacă ocupă un pic din spațiu, nimeni nu s-a supărat până acum că nu are loc din cauza unei perne moi.

9. Bomboane și mici atenții

O părere generală este că relația dintre șofer și clientul său e una cât se poate de simplă: șoferul conduce, clientul plătește. Poți primi, însă, puncte-bonus (fie pe aplicație, fie sub formă de bacșiș), dacă ești pregătit cu câteva lucruri pentru clienții tăi. O sticlă de apă plată e suficient de ieftină cât să nu lase gaură în buget, iar câteva bomboane vor fi întotdeauna bine primite de un copil.

Chiar dacă nu vei aplica toate sfaturile de mai sus, eforturile tale vor fi cu siguranță remarcate. Ai numai de câștigat de pe urma lor: clienți fideli, tips și un scor de 5 stele în aplicația Uber, ceea ce va atrage alți clienți care-ți vor deveni fideli.

Sursa foto: Shutterstock

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*