Moda nu mai este de mult doar un punct de vedere estetic, ci o adevărată declarație de personalitate, de valori și de stil de viață.

Iar designerii, influencerii și stiliștii au decis că toamna lui 2018 este una nostalgică, așa că au adus în prim plan o mulțime de branduri cool în anii ‘80-’90, branduri de care generațiile anterioare își amintesc cu dor, cu drag și cu o oarecare duioșie.

Și cum sezonul rece își revendică deja drepturile, n-ar fi rău să-ți împrospătezi garderoba cu cei mai cool bocanci, bluze călduroase, jachete ușoare și confortabile și accesorii statement. Iată care sunt mărcile pe care trebuie să le ai în dulap și să le porți în acest sezon, dacă ești cu adevărat fashion addict:

1. Fila

De la hanorace oversize la pantaloni baggy sau încălțări fistichii, Fila îți pune la dispoziție o serie de articole vestimentare și accesorii, unele mai cool decât altele. Probabil că trendul a revenit odată cu apariția modelului de sneakers Disruptor, dar cert este că se află aici să rămână pentru o perioadă bună de timp.

2. Juicy Couture

Treningurile Juicy Couture erau, în anii ‘90, peste tot: pe străzile din LA, în videoclipurile la modă, în filmele pentru adolescenți. Materialul catifelat și croiala ușor obraznică a unor piese vestimentare atât de nepretențioase la bază erau puse în valoare de motive cu strasuri, branding strălucitor sau cusături fistichii. Sigur că nu vei putea purta chiar tu așa ceva, dar prietena ta va fi, cu siguranță, încântată dacă-i oferi un cadou de la acest brand.

3. Calvin Klein

E un clasic, dar fii sincer cu tine, ai mai auzit ceva de Calvin Klein după reclamele cu David Beckham și după cele cu Justin Bieber și Lara Stone? Cele din urmă se întâmplau în 2015. Și cu mulți ani înainte de asta, înainte de anii 2000, Calvin Klein chiar era un super brand. Și revine în topuri cu binecunoscutele piese de lenjerie intimă cu bată groasă, purtată eventual la vedere.

4. Champion

Champion încă erau “de fiță” în urmă cu 15 ani, dar au căzut în derizoriu și nu au mai scos nimic nou, sau cel puțin nu au mizat deloc pe marketing. Pentru că în 2019 sărbătoresc 100 de ani de la înființare, au decis să scoată din nou pe piață modelele clasice de hanorace cu glugă pentru ambele sexe, dar și o mulțime de alte articole sportive, care mai de care mai cool.

5. Reebok

De la sneakers la hoodies și de la rucsacuri la echipamente complete pentru diferite sporturi, Reebok au fost cândva în top. Și vor să revină, altfel nu ne explicăm multitudinea de modele noi atât în secțiunea de haine, cât și în cea de încălțăminte, colaborarea cu vedete precum Gigi Hadid sau publicitatea tot mai intensă pe internet. Ce încercăm să îți spunem e că ar trebui să-ți faci cumpărăturile cât timp brandul e încă unul relativ accesibil.

6. Tommy Jeans

Desigur, culorile Tommy sunt reprezentative și le vezi preluate de o mulțime de alte branduri. Sau credeai că e întâmplătoare combinația alb-roșu-bleumarin? Pe de altă parte, Tommy Hilfiger a fost, în ultimii ani, un brand destul de greu accesibil tineretului nu doar prin prisma prețurilor practicate, ci și prin cea a modelelor… învechite. Partea bună este că Tommy Jeans reapare pe piață cu jachete din denim supradimensionate și cu jeans moderni. Partea mai puțin bună este că prețurile lor sunt, în continuare, prohibitive pentru marea majoritate.

Deși încă accesibile în mare parte, brandurile revenite parcă de la MTV și Disney Channel, așa cum le știe generația ta, prind tot mai mult avânt în această toamnă. De-asta spunem că e un moment bun să cotrobăi în dulapurile părinților, să iei magazinele second hand la rând sau să îți faci curaj să le cauți online, cât timp nu sunt sold out. Spor la reinventarea garderobei de toamnă cu haine nostalgice!

Sursă foto: Shutterstock

Total
8
Shares

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*